Espanya França Grècia Itàlia Romania Escòcia Eslovènia Suïssa
Sv. Bolfenk_Vitanje
Pohorje
Sv. Bolfenk_Lukanja_Jurgo_Skomarje_Sentvid_Vitanje
INTERAKTIVNI ATLAS SLOVENIJE 1:50.000. Založba Mladinska knjiga.

Dificultat: mitjana

A la part alta del complex agafem la pista i seguim les indicacions del sender R-3. Anem desfent el camí del dia anterior fins a la bifurcació de separació de les dues etapes per seguir per la pista amb indicacions de Rogla. Continuem per la pista principal fins a un petit coll des del qual baixem fins a una bifurcació en una explanada al costat del camí que va al refugi de Dom na Osankarici. Ràpida baixada fins a Lukanja, on continuem a la dreta. Remuntem la vall pel costat del riu Oplotnica. Arribem fins a l’estació d’esquí de Jurgo; tot just travessem el riu, deixem la pista principal per una a l’esquerra per darrere dels edificis.

La pista puja fortament fins a la cota 1.300, on comença a flanquejar. S’acaba, però a l’esquerra en trobem una que baixa uns metres fins a la carretera que baixa de Rogla. L’agafem per fer uns metres a la dreta fins a trobar a l’esquerra una altra pista que indica Vitanje. Deixem una pista a l’esquerra i seguim les indicacions d’unes rutes locals per bicicleta (2-2 / 2-3). Flanquejem fins a trobar una nova pista a l’esquerra en direcció Zreče i l’agafem. Entrem al poble de Skomarje i continuem baixant a la dreta, primer per asfalt i més endavant per pista. Baixada ràpida fins a trobar la riera de Dravinja: continuem recte deixant la pista que a l’esquerra continua baixant. Arribem a tocar de Sentvid, on continuem a l’esquerra per asfalt.

Baixem ràpidament fins a una paella de la carretera, al costat d’una parada d’autobús. Agafem a la dreta una pista que continua baixant un tram i passada una granja trenquem per una de secundària a l’esquerra. Al fons a la dreta podem veure ja el poble del final de l’etapa. Flanquejem fins a un mas on s’acaba la pista. Atenció: just a l’esquerra de la casa baixa un antic camí, trialer, que seguim entre el bosc fins a desembocar a la carretera que a l’esquerra porta a Vitanje.