Espanya França Grècia Itàlia Romania Escòcia Eslovènia Suïssa
Mozirje_Solĉava (Logarska dolina)
Savinjske Alpe
Mozirje_Ljubija_Luka_Solĉava_Logarska dolina
INTERAKTIVNI ATLAS SLOVENIJE 1:50.000. Založba Mladinska knjiga.

Dificultat: mitjana-difícil

Des de la zona esportiva de Mozirje, travessem el riu i anem a la dreta per la carretera. Sortint de la població trobem a l’esquerra el trencant de Lepa Njiva. Hem de remuntar tota la vall dels rius Ljubija i Stajer Kramarica: pedalem sempre al costat del riu, unes vegades al marge esquerre i d’altres al marge dret. Passat Luka, continuem a la dreta en direcció a Smrekovec i Kramarika. A la cota 900 deixem la companyia del riu, anem a l’esquerra sense travessar-lo. En una altra bifurcació, deixem una pista a la dreta abans d’arribar al coll de Kramarika.

Al coll continuem a la dreta en baixada, en direcció a Črna na Koroškem. Desemboquem a la pista que ve de Kamen, i continuem també a la dreta. Ràpid descens per la vall del riu Vrtacnikov p. fins a Dobrodoli Bistra, un petit refugi en la confluència amb el riu Bistra, el qual travessem pel pont, a l’esquerra. Remuntem la vall per la pista principal en direcció a Jazevo, el trencant del qual deixarem a la dreta. Finalment arribem a una àmplia collada (Sp.Sleme) amb diferents opcions: seguim les indicacions de Solĉava per arribar-hi. Al poble seguim la carretera riu amunt fins a trobar la bifurcació que a l’esquerra porta fàcilment fins l’impressionant lloc de Logarska dolina.