Espanya França Grècia Itàlia Romania Escòcia Eslovènia Suïssa
Kranj_Bled
Jelovica
Kranj_Besnica_Duor_Podblica_Jamnik_Sp Lipnika_Lancovo_Rodesce_Koritno_Bled
INTERAKTIVNI ATLAS SLOVENIJE 1:50.000. Založba Mladinska knjiga.

Dificultat: difícil

Travessem el riu Sava per anar a buscar la carretera que a la dreta ens porta fins a Besnica. Deixem la carretera principal per continuar, a l’esquerra, en direcció a Dvor (també es pot continuar per la carretera). Deixem a l’esquerra el trencant de Podrovnik. Anem sempre remuntant entre les cases disseminades. S’acaba l’asfalt. Aviat trobem una bifurcació i continuem a l’esquerra. Atenció en una nova bifurcació: hem d’anar a l’esquerra per una pista amb roderes fondes. Passat un petit collet comencem a baixar, la pista es va perdent i finalment es converteix en un sender estret discorre per l’esquerra del torrent. Desemboquem en una bona pista, l’agafem a la dreta en baixada fins arribar de nou a la carretera, que seguim a l’esquerra.

Passat el trencant de Nemilje deixem la carretera per una de secundària a l’esquerra. Primer per asfalt i després per pista arribem a Podblica. Arribem a una cruïlla i continuem per carretera a la dreta en direcció a Kropa. Abans d’arribar a Jamnik trobem una pista amb grava que s’enfila a l’esquerra. Salvem els 200 metres de desnivell amb forts pendents. Una vegada a dalt, la pista és bona. Arribem a una bifurcació i continuem a la dreta. Anem sempre per la pista principal fins que aquesta s’acaba i avancem per un corriol en mal estat, però ciclable. Trobem un altre corriol que seguim a la dreta. El camí no sembla gaire clar quan s’enfila a un pla, però continua a la dreta fins a desembocar en una pista més fressada que seguim a la dreta. Arribem a una bona pista al costat d’una cabana i la seguim a la dreta en baixada. Trobem una nova bifurcació i continuem a l’esquerra: deixem de baixar. Avancem amb facilitat entre els frondosos boscos i no deixem la pista principal fins que en una baixada, deixem a la dreta una esplanada amb cabanes disperses (Selška Planina) i arribem a un trencant. Gierm a la dreta seguint les indicacions a Pocitniski dom Goricane. Seguim sempre la pista principal pel costat del fort desnivell que ens separa del fons de la vall del riu Sava Bohinjka per arribar a Oblakova Planina. Comencem la llarga (18 Km) i divertida baixada que ens porta a Spodnja i a una cruïlla amb una carretera principal (Als diversos trencants que trobem, seguim les indicacions de Lipnica). Agafem la carretera a l’esquerra seguint les indicacions de Lancovo i després de Radovljica. Passada la primera població baixem fins trobar un pont sobre el riu Sava, però no el travessem, sinó que anem a l’esquerra seguint paral•lels al riu. Sense abandonar la pista principal arribem a un altre pont i a l’altra banda, a Bodešče. Sortint del poble, girem a la dreta en direcció a Koritno i, sense desviar-nos, a Bled.